Over de auteurs

Franck Kuppers

Franck Kuppers studeerde internationale marketing aan de Universiteit in Hasselt (België). Hij heeft meer dan dertig jaar ervaring in sales, marketing en communicatie opgedaan binnen internationale ondernemingen in binnen- en buitenland, in branches als: electronics, science, leisure, automotive, transport, zakelijke dienstverlening, reclame, zorg, verhuur en opleidingen. Sinds 2005 is Franck eigenaar van een interim-marketingbureau van waaruit hij interessante bedrijven adviseert rondom marketing- en communicatievraagstukken.

Merken waarvoor Franck werkt en/of gewerkt heeft zijn: Philips, Volvo, Groeneveld Transport Efficiency, TNO, Coolworld, Fitland, Beekse Bergen, LOI, Avans Hogeschool. Speerpunten daarbij zijn: strategische marketing- en ondernemingsplannen, online marketing, rebranding, productintroducties, salesbeleidplannen, communicatieplannen. Sinds 2008 is Franck deeltijddocent Strategische Marketing aan de Avans Hogeschool in Breda en Den Bosch.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/franckkuppers/

Werner van Beusekom

Werner van Beusekom is een rasechte reclamemaker in het nieuwe mediatijdperk. Na zijn studie aan de HEAO (MER/bestuurskunde) kwam hij al snel in de reclamewereld terecht. Na jarenlang als merkstrateeg voor een groot portfolio aan merken te hebben gewerkt, werd hij Strategic Account-Director van een awardwinning reclamebureau. En dat is hij vandaag nog steeds. In deze functie is hij eindverantwoordelijk voor de commercie van het reclamebureau en verantwoordelijk voor de merkstrategie van zijn klanten. Conversie en accountability vormen, net als sales, marketing en communicatie, belangrijke pijlers van zijn functie. Werner is bovendien ontwikkelaar van de Reclametoolbox, een handige tool om merken mee te creëren, (her)positioneren en promoten.

Merken waarvoor hij werkt en/of gewerkt heeft: Sligro Food Group, Jumbo, Royal Canin, Fitland, Postillion Hotels, Burkely Bags, Typetuin, De Dames van Hurkmans, Vinci Facilities, DAF Trucks, PSV Supportersvereniging, AAE, Anker Palletgroep, De Rooi Pannen, ZiNInspiratielab, AAS Schadeherstel, Luxlight, Illumy, City Resort, Van Hoeckel, Van de Beeten, Stater N.V., Love Brands, Victoria Mengvoeders, ROC De Leijgraaf, Logistiekconcurrent.nl, FindFactory en meer.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/wernervanbeusekom/