Waarom dit boek?

Een boek schrijven over accountability tussen sales, marketing en communicatie was een wens die we al lang koesterden. Er zijn uitstekende boeken geschreven over de afzonderlijke vakgebieden. Boeken die vooral bedoeld zijn om uit te leggen wat sales, marketing en communicatie zijn en hoe ze werken. Boeken die eerder voor studenten zijn geschreven dan voor managers.

Onze bedoeling is om zowel voor managers als voor studenten de kloof tussen theorie en praktijk te dichten. We willen je helpen met de vraag: wat ga ik nu doen om de commerciële slagkracht te vergroten die nodig is om succesvoller te worden in het realiseren van gezamenlijke doelstellingen met betrekking tot sales, marketing en (doelgroepgerichte) communicatie?

En nu de hamvraag: waarom zou je dit boek überhaupt moeten lezen? Ons antwoord op die vraag is: we helpen je graag om nog succesvoller te worden in je vak. Of je nu in de sales, marketing of communicatie werkzaam bent. Wij beschrijven de taal van elke discipline en de relatie tussen die disciplines, zodat daartussen ook meer begrip en draagvlak wordt gecreëerd. Daarnaast helpen we jou en je collega’s graag bij het optimaliseren van de samenwerking tussencjouw discipline en de andere disciplines.